טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
שנה חדשה מתחילה!
ילדים בחופשה, ישחקו בטרופי בין הבית לבין השדות...
פורסם בתאריך 29/09/2019 על ידי

היי חברים!


איזה כיף לפתוח שנה חדשה. זוהי שנה של ניצחון. ניצחנו פעם נוספת מאות אלפי רובוטים שניסו להרוס את טרופי והכל בעזרתכם! נלחמתם כראוי מול הרובוטים המאיימים והניצחון כמובן הגיע.

זאנד חזר למקום המסתור שלו, וצוות החוקרים הפדרלים מנסים לגלות האם הוא מתכנן לנו דברים חדשים.


בינתיים, לחדשות עוד יותר משמחות, ראש השנה הגיע לטרופי! כבר אתמול רבים מכם התחלתם לשחק במשחק החדש שלנו לכבוד החג, "דבורים חסרי מעצורים". המשחק מחכה לכולם ביער ולמעשה הוא גם נמצא עכשיו כחלק משרשרת משימות חדשה שמתחילה אצל ליאנה במלון. ממליצים לכם להתחיל קודם כל את המשימה של ליאנה, כדי שגם תהנו וגם תשחקו במשחק החדש שלנו (:


חנות החג מחכה לכם בנמל עם טעימה קטנה מפריטי החג שלנו, את שאר פריטי החג תוכלו להשיג בדרכים אחרות! איך משיגים את הפריטים האלו אתם שואלים? כל מה שאתם צריכים זה להשלים את שרשרת המשימות שמתחילה אצל ליאנה ובסיומה תצאו עם 3 פריטי חג מדהימים. דרך נוספת היא רק בעזרת מזל! כן כן, רק מזל יעניק לכם פריטי חג נוספים.

מה הכוונה? כאשר אתם משחקים במשחק החדש שלנו לראש השנה, אם יהיה לכם מספיק מזל תקבלו בנוסף למטבעות ונקודות זינוק גם פריט מיוחד לראש השנה.

רוצים פריט נוסף? אז לא כדאי לכם לשכוח את חידון החג המסורתי של קורה ויזארד שנמצאת בבית העץ שביער, גם החידון שלה יעניק לכם פריט מגניב (:


ואם עוד לא ידעתם, במסורת רבת השנים של משפחת אלסטון, בראש השנה כולם שולחים גלויות שנה טובה לחברים, למכרים וגם למשפחה. ולכן, הנרי, ראש העיר שלנו, לקח יוזמה מבורכת. בזכות הניצחון שלנו מול זאנד הוא החליט לחלק לכולנו גלויות שנה טובה שנוכל לשלוח לחברים! מעכשיו עד סוף החג כולנו יכולים לשלוח גלויות שנה טובה באמצעות לחיצה על כרטיס המשתמש ובחירה בכפתור ההודעות.

אל תשכחו גם את המתנה היומית שקיבלתם מאיתנו היום, והיא כמובן חולצה עם ההדפס "שנה טובה" לכוולם!


וואו!! כמה הפתעות! כמה כיף! רק ככה מתחילים שנה חדשה.

אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה, שנה של אושר, הצלחה, בריאות ושפע.

אוהבים אתכם המון ובטוחים שהשנה הבאה תהיה אפילו עוד יותר מדהימה,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק