טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
שדרוגים חדשים למפה
ומי הזוכים בתחרות התגובות בבלוג?
פורסם בתאריך 08/12/2019 על ידי

היי חברים!


כשהייתם עוד חדשים בטרופי ולא ידעתם איפה כל חנות נמצאת ואיפה תוכלו למצוא משחקים, הייתם צריכים להעזר באחרים. לפעמים אותם הילדים ששאלתם לא ידעו בעצמם איפה נמצא כל דבר!

אז כדאי שתכירו את ממשק המפה החדש!

הממשק החדש יעזור לכם להתמצא יותר בטרופי. תוכלו לחפש איפה נמצא כל משחק ולהשתגר אליו, או להגיע אפילו לחנות הקניון מהר יותר!

אופציה נוספת היא "ספיישלים". האופציה הזאת תופיע בכל פעם שיש ספיישל חדש בחדר מסויים, כמו לדוגמה עץ המשאלות החדש שלנו.

אז מה דעתכם? אהבתם את הממשק החדש במפה? ספרו לנו בתגובות!


זוכרים שבפוסט הקודם בבלוג שאלנו אתכם מה הדבר שאתם הכי אוהבים בחורף?

כל התגובות שלכם היו נהדרות והיה מאוד מאוד קשה לבחור, לכן במקום 5 תשובות בחרנו 9 תשובות!

אז אלו הן התשובות שהצוות שלנו בחר...

adi6947 כתב: "הדבר שאני עושה שיש חורף הוא להתכרבל בשמיכה ולשתות שוקו חם ומפנק
ושיורד שלגג לרוץ לשחק בשלג ולבנות איש שלג"

תותית321 כתבה: "אני הכי אוהבת בחורף את השלוליות! ליקפוץ בהם זה כיף! ואם השלוליות עמוקות, אפשר ליזרוק לשם אבנים ואולי הם יקפצו!"

עוגיאיה כתבה: "אני הכי אוהבת את הגשם וגם החורף זאת העונה האהובה עלי. אני הכי אוהבת בחורף את השלוליות והגשמים!
אבל אני לא אוהבת את הרעמים. הם עושים לי רעש באוזניים. הדבר השני שאני הכי אוהבת בחורף זה לאכול את המרק של זוזוברה שאני הכי אוהבת!"

victory2 כתב: "מה שאני הכי אוהב בחורף שכשאני חוזר מבית ספר אני משחק טרופי בלי סוף וגם שותה שוקו חם."

ra6301 כתב: "מבחינתי. הכיף הוא לשבת עם המשפחה בבית,ופשוט להתכרבל בשמיכה יחד עם משפחתי,לצאת לבחוץ מתי שיש גשם ופשוט להנות מריח הנפלא הזה. ריח שעושה פלאים."

שיראליה כתבה: "מה שאני הכי אוהבת בחורף זה שאם יורד שלג אני וחברות שלי יכולות לצאת לעשות מלחמת שלג לבנות איש שלג וככה לנצל את הזמן (:"

רננושקה כתבה: "הדבר שאני הכי אוהבת בחורף זה לנסוע לסבתא שלי כי היא גרה באזור שיש בו הרבה שלג לשחק ואני משחקת עם דודות שלי הקטנות מלחמת שלג והם פשוט חמודות וזה ממש כיף לי כי אני פוגשת אותם פעם ב.. כי סבתא שלי וכל הדודים שלי מצד שאני לא אגיד רחוקים ממני ממש וזה מבאס אבל כשאנחנו נפגשים זה פשוט כיף חיים וזה ממש משמח אותי הם הדבר שעושה לי את החורף❤❤❤"

יולי78 כתבה: "אני אוהבת להסתובב בזמן שיורדות טיפות זעירות עם ידיים בכיסים של המעיל עם מטריה ולהסתכל על השלוליות בזמן שיורדות עליהן טיפות,הן נראות ממש יפה! ואיך אפשר לשכוח את הקולות של הרעמים והאורות הבוהקים של הברקים? אני ממש אוהבת לראות ולשמוע אותם. וכמובן שאני אוהבת את השינה של החורף עם השמיכות העבות והחמות."

iren13 כתבה: "היי, אני ממש טוהבת בחורף לעשות ערב גיבוש של בנות מכיתתי. אנחנו קונות חטיפים קרמבו ושוקו חם כמובן! ואז אמא שלי עושה לנו כל מיני פעיליות. ואז אנחנו הולכות לעשות אמת או חובה ואז בסוף אנחנו רואות סרט והולכות לישון."

כל הכבוד לכם!! זכיתם במנוי לשבוע ופריט ממתנות הקרח!


ממש ממש בקרוב אתם הולכים להכיר את מלכת הקרח מארנדל! חלקכם כבר ראיתם אותה בימים האחרונים בטרופי, אך מה תגידו אם היינו אומרים לכם שתוכלו להתלבש כמוהה בדיוק?


מאחלים לכם המשך חורף נעים,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק