טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
אביב הגיע פסח בא!
חג הפסח לא פוסח על טרופי...
פורסם בתאריך 08/04/2020 על ידי

היי חברים!


אז אחרי שהצלחתם להגיע למטרה של 550 אלף(!!!) תרומות של חמץ, הגיע הרגע לגלות שכל מי שתרם חלק למשימת הקהילה קיבל חולצת פרח מהממת לכבוד האביב. אנחנו רוצים להזכיר לכם שבשנה שעברה נתרמו רק 30 אלף יחידות, וזאת אומרת שהצלחתם הפעם ובענק! כל הכבוד לכל מי שלקח חלק ותרם כדי שכולנו נוכל ליהנות מחולצה יפה לחג האביב.

חג הפסח הגיע אתמול לטרופי, כל האיזורים בעולם שלנו חזרו לתקופת מצרים העתיקה, אך זה לא הכל! המון פעילויות חוזרות אלינו.


פרמידת המבוך חוזרת אלינו! הפרמידה מחכה לכם בחוף.
במבוך זה עליכם לשבור את הדלתות ולהגיע לסיומו. תוכלו לשבור את כל הדלתות ורק לאחר מכן לעבור לחדר הבא, או לשבור דלת אחת ולעבור חדר. כאשר תנסו לשבור לגמרי דלת של מתנה או אנרגיה, תפתח בפניכם חידה. במידה ותענו נכונה תזכו במתנה או באנרגיה! שימו לב שבכל ניסיון שבירת דלת במבוך ירד לכם אנרגיה, לכן נצלו את הזמן נכון והפיקו את המיטב. אנרגיה מתחדשת אחת לשעה!


בנמל מחכה לכם משחק חדש בו תצטרכו להשיג כמה שיותר מטבעות פרעונים. בעזרת מטבעות הפרעונים תוכלו לרכוש פריטי פסח בחנות מיוחדת שתפתח ממש היום, אז כדאי לכם להשקיע ולהרוויח מתנות! ניתן גם להחליף את מטבעות הפרעונים במערכת ההחלפות שלנו, לדוגמה מטבעות בתמורה לפריטים.


וההפתעה החדשה שלנו לפסח, הפתעה שמעולם עוד לא הייתה בטרופי... חוזרים למצרים!

פעילות חוזרים למצרים דומה מאוד לפעילות הבית הרדוף, אך המטרה היא שונה לגמרי! בדומה לבית הרדוף, יש לכם זמן מוגבל. עליכם לחפש את האפיקומנים (שמופיעים לכם על האדמה בדיוק כמו החמץ שהופיע לנו), רק שהפעם אתם באיזור ענקי!

איזור כל כך גדול שעוד מעולם לא היה כזה דבר בטרופי.

איך מגיעים למצרים העתיקה? זה קורה באופן אקראי. כלומר, יכול להיות שברגע שתתחברו תשתגרו לשם, ויכול להיות שאחרי שעה. זה יכול לקרות בכל זמן ולכן עליכם להיות מחוברים ולגלות.

כמה זמן יש לי לחפש את האפיקומנים? למשתמשים מנויים יש 15 דקות, ולמשתמשים לא מנויים יש 7.5 דקות.

קבלו מאיתנו טיפ לחיפוש מהיר יותר במצרים העתיקה: למי מכם שעדיין לא יודע כיצד לרוץ בטרופי, לחצו על המקש הימני בעכבר שלכם ותוכלו לשוטט במהירות במקום להתהלך לאט לאט.


אל תשכחו שביום ראשון מגיע יום מנוי! כלומר, תהיה לכם הזדמנות לחפש

אפיקומנים במשך 15 דקות שלמות, לרכוש פריטי פרעונים למנויים

וליהנות מכל האופציות שפתוחות אך ורק למשתמשים מנויים!


ולסיום חשוב לנו שוב להזכיר לכם שהיום (יום רביעי) בשעה 15:00 תתקיים קריאת הגדה בטרופי יחד עם המנהלים שלנו בשרת אפרודיטה בפארק. בתוך הפרמידה בפארק עורכים כעת את שולחן ליל הסדר ושם כולנו נשב ונחלק פרסים למשתתפים!


פסח בטרופי הוא באמת הרפתקה אחת גדולה!

תודה רבה שאתם איתנו ומאחלים לכם חג פסח שמח,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק