טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
ראש השנה בטרופי מתחיל עכשיו!
משחק חדש, משימות חג חדשות, ועוד המון הפתעות...
פורסם בתאריך 09/09/2018 על ידי

היי חברים!

איך עברו עליכם הימים הראשונים בלימודים? מקווה שעברתם אותם בקלות והצלחתם להשתלב ולהכיר חברים חדשים (:

אנחנו כאן בטרופי לא מפסיקים לרגע לצור עבורכם הפתעות חדשות והרפתקאות מגניבות. 

לכבוד ראש השנה, העולם שלנו התקשט והתהדר במיוחד. המלון של ליאנה הפך לכוורת דבורים מיוחדת, העירייה שלנו התקשטה ברימונים מיוחדים ואפילו במסעדה של טום פיזה סמל המסעדה השתנה לתפוח!

במיוחד בשבילכם, חנות חג חדשה לראש השנה מחכה לכם בנמל. לחצו על דוכן התפוח שנמצא ממש מאחורי רונגו. תוכלו לרכוש שם פריטי חג בקולקציית החג החדשה שלנו.

בחנות המותגים ממתין לכם פריט חדש, זר רימונים. אל תשכחו שזר הרימונים נמצא במלאי מוגבל!!!


לכבוד ראש השנה, התושבים שלנו בטרופי ממתינים לכם עם משימות חדשות.

ליאנה מחכה לכם עם משימת איסוף רימונים בעולם. טום פיזה מחכה לכם במסעדה שלו, הוא צריך מכם תפוחים לפאי תפוחים שהוא מכין. הוק מחכה לכם בספינה, הוא אוהב מאוד תפוחים בדבש, אספו בשבילו תפוחים ודבש וקבלו גם ממנו מתנה מדליקה. ולסיום, קורה וויזארד שלנו מחכה לכם עם חידון ראש השנה מיוחד ובסופו היא תעניק לכם מתנה מגניבה ;)


לאחר סיום יום ההולדת רבים מכם ביקשו מאיתנו לאפשר רכישה של פריטי יום ההולדת. כדי להתחשב בכולם הוחלט למכור פריטי יום הולדת מסויימים בחנות המותגים לזמן מוגבל. מי שעודנו הספיק לזכות בפריטי יום הולדת מוזמן כבר עכשיו לגשת לחנות המותגים שלנו! חנות המותגים נמצאת בתחתית מסך המשחק ליד התפריט בצד שמאל ומסומנת באמצעות שטרות.


אל תשכחו לבקר בעירייה, הנרי קיבל המון המון מתנות מתושבי טרופי לכבוד יום ההולדת של טרופי והוא צריך את עזרתכם במשחק חדש!!! עזרו להנרי לסדר את המתנות במגדל מסודר. המשחק החדש ממתין לכם ממש עכשיו אצל הנרי בעירייה!


אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות מה דעתכם על העידכונים החדשים שלנו. נשמח לשמוע מכם גם על הצעות חדשות ודברים חדשים שהייתם רוצים שיהיו בטרופי!


מאחלים לכם חג שמח ושנה טובה ומתוקה!

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק