ברוכים הבאים למרכז העזרה
ישנן 2 אפשרויות שבגללן לא תוכל לבצע החלפות:
במקרה שבו כל בקשת החלפה שהינך שולח נחסמת אוטומטית, ואינך יכול לאשר בקשות החלפה או לקבל בקשות החלפה, זאת אומרת שהינך חסום מלבצע החלפות בטרופי (כל עוד אינך חסמת בהגדרות את האפשרות לקבל בקשות החלפה).
במקרה כזה, יש לפנות אלינו בצור קשר על מנת שנוכל לספק את הסיבה מדוע ההחלפות שלך נחסמו.במקרה שקיבלת בקשת החלפה, אך קפצה חלונית בה אתם מתבקשים להפעיל את הטרופי שלכם, זאת אומרת שעליכם להכניס סיסמה וכתובת מייל לחשבון שלכם, ורק לאחר מכן ניתן יהיה לבצע החלפות בטרופי. לפרטים נוספים על הפעלת החשבון לחצו כאן.
האם תשובה זו מספיק מועילה לדעתכם?