טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
פסטיבל הפחד חוזר!
הפסטיבל המסורתי חוזר גם השנה...
פורסם בתאריך 04/11/2019 על ידי

היי חברים!


הידעתם שזהו כבר פסטיבל הפחד הרביעי שלנו ביחד?

מקווים שאתם לא מפחדים יותר מדי, כי הפעם לא רק שהאיזורים נראים כל כך מפחיד, יש לנו גם המון פעילויות מסתוריות שכולנו לא מצליחים עדיין להבין.

אז הנה סיכום של כל מה שקרה בשבועיים האחרונים.

ביום שלישי הופיע באופק של היער שלנו בית מסתורי על צוק. הרבה מכם שאלתם אותנו מה הוא הבית הזה, העלתם תאוריות לגביו וחקרתם את הנושא. אז היום אנחנו כבר יודעים שהבית הוא בית רדוף רוחות שבו נמצאים גם תושבי הקבע שלנו בדמות רוח, עליו הם שומרים מפני מפלצות שנמצאות בתוכו! את שאר הסיפור תוכלו לגלות במשימות שתעברו בבית.

לבית הזה כולם יכולים להגיע! בין אם אתם רק יום אחד בטרופי, ובין אם אתם כבר מעל שנה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחבר ולהיות פעילים מספיק.


בהמשך הפסטיבל תחכה לנו גם חנות עם פריטים מפחידים, אז שווה לחכות!

בינתיים, מי שמעוניין להשיג פריטים, ממליצים להשלים את שרשרת המשימות בבית הרדוף. אבל אל תשכחו שלא רק שצריך מזל, הזמן שלכם שם מוגבל! אז חשוב מאוד לקחת זאת ברצינות ולשאול חברים מה קורה שם בפנים, כי כל דקה חשובה. משתמשים לא מנויים מקבלים 7.5 דקות בבית ומשתמשים מנויים מקבלים 15 דקות שלמות!


עדיין לא גיליתם למה תושבי הקבע נמצאים בבית הרדוף? כתבו לנו בתגובות מה לדעתכם הם עושים שם (:


מאחלים לכם המון בהצלחה ופסטיבל פחד מפחיד ומהנה,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק