טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
ט"ו בשבט מגיע לטרופי
פותחים את החג עם שתיל אישי לכל אחד
פורסם בתאריך 08/02/2020 על ידי

היי חברים!


איזה כיף שט"ו בשבט הגיע אלינו! חג האילנות הוא אחד החגים החשובים בשנה.

לכבוד החג ביקשנו מכם לשלוח לנו הצעות בצור קשר, וקיבלנו המון המון הצעות מעניינות ומגניבות.

אחת ההצעות שמאוד אהבנו הייתה של יולי78, היא הציעה שלכולם יהיה שתיל מיוחד משלהם והם יוכלו לגדל אותו בהתאם לפרמטרים מסויימים. כל הכבוד ליולי על רעיון מבריק!

כדי שהשתיל שלכם יוכל לצמוח ולהגיע לגודלו המקסימלי עליכם לאסוף מטבעות השקייה בטרופי. המטבעות האלו מופיעים בכל איזור ועליכם לאסוף 50 מהם כדי להשקות את השתיל שלכם.

זוהי רק ההתחלה, כי בהמשך תחכה לנו חנות עם פריטים מהממים לכבוד ט"ו בשבט בנמל (ותודה רבה לYONATAN על הצעות מהממות לפריטי ט"ו בשבט) וגם כמובן משימות ברחבי העולם וחידון החג המסורתי אצל קורה.


והפעם, כמו בכל שנה, גם השנה צוות טרופי יתרום לקק"ל למען נטיעת עצים במדינת ישראל!

אל תשכחו שזה יקרה רק בעזרתכם! ככל שיותר ילדים ישקו את השתיל שלהם וידאגו לסביבה, כך נתקרב ליעד שלנו ובסופו ננטע עצים בישראל.


מאחלים לכם המשך חג אילנות ירוק ומהמם,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק