טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
הרפתקאות האביב החלו!
ומי הזוכים בתחרות הקודמת בבלוג?
פורסם בתאריך 17/03/2020 על ידי

היי חברים!


לאור ההנחיות החדשות שכולנו קיבלנו ממשרד הבריאות כולנו עכשיו בבתים. עכשיו כששיעורי בית הספר מגיעים ישר אל מסך המחשב בבית, חשבנו לעצמנו שבתקופה קשה כמו זו מגיע לכם קצת ליהנות במשחקים ולהרוויח פרסים חדשים!

אז בשבוע האחרון שריף סינה והנרי אלסטון עבדו מאוד קשה כדי שאתם תוכלו כבר עכשיו להתחיל לשחק וליהנות!!

בהרפתקאות האביב תצטרכו להרוויח לפחות כוכב אחד בכל משימה כדי להגיע להפתעה שמגיעה בסיום. וזה לא כזה פשוט! להרפתקאות האביב יש 4 שלבים שבסיום כל שלב ניתן לקבל פרס. רק משתמשים עם המון מזל ושישקיעו הרבה מאוד כדי להגיע להכי הרבה כוכבים בכל משימה יקבלו סיכוי גדול יותר להרוויח פריטים נדירים!

שימו לב שבכל יום האנרגיה מתחדשת. כלומר, לאחר שתבזבזו את האנרגיה שלכם תצטרכו לחכות יום שלם כדי להמשיך לשחק. כל משימה דורשת אנרגיה אחת! אז חשבו בהתאם האם כדאי לבזבז את האנרגיה כדי לנסות להגיע ל3 כוכבים, או שכדאי להמשיך למשימות הבאות...


ולסיום, קיבלנו מכם המווון המלצות נפלאות לספרים שמאוד אהבתם!

ואלו ההמלצות שהכי אהבנו:

אלזה0215 המליצה על הספר "פלא". וזו ההמלצה שהיא כתבה לנו: "אני ממליצה על הספר פלא. הספר מסופר על אוגוסט, ילד שעבר 27 ניתוחים מיום לידתו. לאוגוסט פנים מעוותות. אוגוסט למד עם אימו עד עתה והוריו בחרו לשלוח אותו לראשונה לבית הספר. בספר מסופר על נקודות המבט של חבריו של אוגוסט על אוגוסט ועל חייהם הפרטיים. בספר מציגים את גישתו של אוגוסט לבית הספר, את חבריו וייחסו להם, ואת החויות החווה אוגוסט בבית הספר. הספר מומלץ בחום ממני, אני אוהבת אותו וממליצה לילדים אחרים גם כן לקרוא אותו"

יובל12212 המליץ על סדרת הספרים "יומנו של חנון". וזו ההמלצה שהוא כתב לנו: "אני רוצה להמליץ לכם על הדרה של יומנו של חנון שזה עוסק בכמה ספרים, בספרים מדובר על משפחה ויש ילד ששמו גרג והוא בעצם מתבוסס על כל הספרים. במהלך הקריאה בספר אפשר להיכנס לספר כאלו אנחנו באמת שם! וגרג הוא הילד שעושה את כל הדברים אם זה צרות אם זה חוויות ועוד.. ובסופו של דבר אני ממליץ להציע על ספר זה כי הוא ממש מעניין!"

555GOODBOY המליץ על סדרת הספרים "ג'ינג'י". וזו ההמלצה שהוא כתב לנו: "ברצוני להמליץ לבלוג על ספר אחד שמאוד אהבתי והוא סדרת הספרים ג'ינג'י של הסופרת גלילה רון פדר עמית הכוללת 67 ספרים ( המידע באדיבות ויקיפדיה ) 
שמספרת על ילד ישראלי בן 8 בשם אודי שחר ( ג'ינג'י ) ילד חברותי ומלא דמיון , אבל תלמיד חלש. המתגורר בשכונת תלפיות שבירושלים אביו רופא ילדים ואימו סגנית מנהלת בבית הספר בו הוא לומד. יש לו שני אחים יורם ( אחיו הגדול ) וגילי ( אחיו הקטן )
ג'ינג'י מפקד על חבורת ילדים שכולם גרים באותו רחוב. הכוללת את: טל ודן אלדר - גרים באותו רחוב של ג'ינג'י. טל הוא בן כיתתו, ודן קטן ממנו בשנה אביהם עובד בחברת הטלוויזיה. מושיק  גורביץ' -  חברו הטוב המשמש כסגן מפקד החבורה והוא היה הראשון להצטרף לחבורה של ג'ינג'י. ילד שעלה לישראל מרוסיה בגיל 6 עם משפחתו וגר איתו באותו בניין. ג'ינג'י עזר לו להיקלט בבית הספר ולהיות "ישראלי" כהגדרתו. שגית פדר - קטנה מג'ינג'י בשנה ( בת כיתתו של דן ) אביה עובד בתחנת משטרה ועוזר פעמים רבות לבני החבורה כאשר הם מסתבכים עם בריונים או עולים על פושעים. יפעת ישראלי - גרה אף היא בבניין של ג'ינג'י ומושיק. אביה הוא חייל בקבע בצבא, ולעתים היא מביאה לבני החבורה מפות או משקפות צבאיות מאביה. האויבת המושבעת של חבורתו של אודי היא שכנתו לבניין דנה פישמן . דנה אוהבת להציק לילדי החבורה בכל הזדמנות ומתנכלת אף לאודי עצמו , אותו היא מאשימה בכל מיני תעלולים , עליהם הוא סופג עונשים על לא עוול בכפו. סדרת הספרים עוסקת בנושאים רבים וחינוכיים מעולמם של ילדים: אהבה , איכות הסביבה , זהירות בדרכים  , חברות , יחסים בין אחים והורים , קליטת עלייה , קנאה ועוד."

OmerM המליץ לנו על הספר "שומרת הערים האבודות". וזו ההמלצה שהוא כתב לנו: "הייתי רוצה להמליץ על הספר- שומרת הערים האבודות- הסופרת: שאנון מסנג'ר | ספר מספר 1: הספר מדבר על חייה של סופי פוסטר, נערה הקוראת מחשבות. הסוד הזה מרחיק ממנה את כל חבריה בבית ספר ולא מתקשרת עם בני משפחתה. לאחר מכן היא פוגשת את פ'יץ, נער מסתורי שהגיע משום מקום וגם הוא קורא מחשבות. פ'יץ שינה את חייה. סופי מגלה עולם חדש ונפלא, ובו היא מרגישה שייכת. עולם שיש בו גמדים, יצורים קסומים, אלפים בעלי כוחות מדהימים וערים שמעולם לא נמצאו עד עכשיו. עולם שבו מחכה לה סכנה גדולה."

fangirl המליצה לנו על הספר "פרסי ג'קסון". וזו ההמלצה שהיא כתבה לנו: "פרסי גקסון הוא אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי! הוא מספר על ילד שמתברר שהוא חצוי והוא נולד חצי אל חצי בן אנוש. הספר מצחיק מרגש ועצוב, ואם הייתי יכולה לשכוח את כל הספר ולקרוא שוב ההייתי עושה זאת בשמחה. הספר הזה עזר לי להתחבר לספרים ומאז אני לא מפסיקה לקרוא. אני ממליצה לכל מי שלא מתחבר לספרים לנסות את הספר הזה ואולי הוא יגלה את אהבתו לקריאה כמוני"

Ore0 המליץ לנו על הספר "בון". וזו ההמלצה שהוא כתב לנו: "אני ממש רוצה להמליץ לכולם לקרוא ולהתאהב בסדרת ספרי הקומיקס ״בון״ לבון שכתב ואייר ג'ף סמית 10 ספרי קומיקס בכל ספר גיבור הספר יוצא להרפתקה שונה וחדשה. הספר זכה להצלחות רבות בהן ספרי המשך וגם מספר ספין אופים בנוסף הספר זכה בשלושים ושמונה פרסים בינלאומיים כאות הוקרה ובצדק! אני אישית נורא אהבתי והתחברתי. הקומיקס והאיור נורא מתחברים לעלילה מה שגרם לי יותר להיסחף ולהתרגש מהעלילה המותחת והמרגשת. ממש מקווה שאהבתם"

תודה רבה לכולכם על כל ההמלצות ששלחתם לנו! לצערנו לא יכלנו לקבל את כולם אבל ראינו המון המלצות פשוט מקסימות!!


היו קשובים להוראות משרד הבריאות, אוהבים המון,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק