טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
משחקי הקיץ החלו!
מי יהיו אלופי הקיץ?
פורסם בתאריך 01/07/2020 על ידי

היי חברים!


סוף סוף זה קורה! ברוכים הבאים לתחרות הגדולה ביותר של הקיץ! 
מי מכם שכבר הספיק להיכנס לטרופי היום ראה הודעה מגניבה מאוד עם הסבר מאוד קצר על משחקי הקיץ הגדולים שהולכים ללוות אותנו בחודש הקרוב.
זה הזמן להילחם בנים נגד בנות בשביל לדעת מי יהיו אלופי הקיץ הבלעדיים של טרופי.


שימו לב – כל אחד ואחד מכם חולק לאחד משתי הקבוצות המתחרות. הבנים מוינו לקבוצת הבנים עם הצבעים אדום וכחול, והבנות מוינו לקבוצת הבנות עם הצבעים ורוד וסגול.
איך הופכים להיות אלופי הקיץ הבלעדיים של טרופי? פשוט וקל! עוזרים לקבוצה שלכם לתרום כמה שיותר נקודות על מנת להגיע לניצחון.
נקודות תוכלו לצבור במספר דרכים שונות:
אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא לשחק במשחק הקהילה שהולך להשתנות במשך כל שבוע! בכל יום ראשון יתחלף המשחק ואתם תוכלו לשחק במגוון משחקים על מנת להעניק לקבוצה שלכם את הניצחון. השבוע המשחק שנבחר הוא סלט פירות. אחד המשחקים האהובים עליי בטרופי, אם תשאלו אותי.
דרך אחרת שבה תוכלו להשיג נקודות היא על ידי אסיפת צדפים! את הצדפים אוספים באזורי האי, הם מופיעים מדי פעם על החול ועליכם לאסוף לפחות 10 כדי שתוכלו להתחיל לתרום מהם לקבוצה שלכם. כל 10 צדפים שווים ל100 נקודות!
• עוד דרך
מאוד מעניינת היא להשתתף בתחרויות המנהלים בעולם של טרופי. כמעט בכל יום אחד המנהלים של טרופי יקרא לכל המשתמשים המחוברים לאי המרכזי בשרת מסוים, שם יתחרו שתי הקבוצות ראש בראש על מספר נקודות לקבוצה שלהם!
כל הכבוד לקבוצת הבנות שזכתה היום ב15,000 נקודות בהפעלה שלי!


חשוב שתדעו שצוות טרופי לעולם לא יעדיף קבוצה אחת מאחרת, וכולכם אצלנו שווים בן שווים! ולמרות שנמצאת רק מנהלת אחת בצוות של טרופי, יש לנו בצוות מאחורי הקלעים המון בנות מדהימות שהופכות את טרופי לעולם טוב יותר.
לכן, החלטנו הפעם לא להיות חברים באף קבוצה מבין שני הקבוצות על מנת לשמור את התחרות הוגנות בשביל כולם.


בהמשך יחכו לנו עוד המון פעילויות והפתעות... 
אני כבר יכול לספר לכם שממש בקרוב גם תושבי הקבע שלנו יצטרפו לחגיגה.


מי ייתן והקבוצה הטובה ביותר תנצח.


נתראה בפוסט הבא בבלוג,

הרקי וצוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק