טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
מה חדש בחנות הרהיטים?
רהיטים חדשים וחנות רהיטים חדשה!
פורסם בתאריך 14/12/2018 על ידי

היי חברים!!


חנוכה עבר לנו במהירות, מקווים שהיה לכם כיף בחנוכה בטרופי. אנחנו בטוח לא נשכח את כמות האהבה ששלחתם אלינו (:

אז עכשיו כשחוזרים לשיגרה, הגיע הזמן להפתעה חדשה!

כמו תמיד, אנחנו עובדים כל הזמן על הפתעות חדשות והמון דברים חדשים במיוחד בשבילכם, והמון רעיונות שלכם התממשו. ובהזדמנות זו אנחנו רוצים לומר תודה רבה למדונה ששלחה לנו המון המון רעיונות לרהיטים! 

אתם תמיד מוזמנים להציע לנו את הרעיונות המדהימים שלכם בעמוד צור קשר וגם בתגובות לבלוג.


עוד לא ביקרתם בחנות הרהיטים? זה הזמן!

רהיטים חדשים מגיעים לחנות הרהיטים החדשה שלנו! חנות הרהיטים הישנה עברה שיפוץ בימים האחרונים והתוצאה נפלאה, חנות גדולה ומהממת עם רהיטים חדשים.

כפי שאפשר לשים לב, בחנות הרהיטים החדשה מופיע הפריט החודשי למנויים בחנות. הרבה מכם שאלתם אותנו מה הכוונה, אז הכוונה היא שבכל חודש מנויים יהנו מפריט חדש בחנות הרהיטים. הפריט כמובן לא בחינם, המנויים שלנו יצטרכו להרוויח מטבעות בשבילו, אבל מי לא ירצה לראות בכל חודש רהיט חדש בחנות הרהיטים? כורסאת יד הנמר פשוט שווה את המחיר!

לחדי העין ששמו לב, פאנל הריהוט שלנו השתנה, מעכשיו קל קצת יותר לנהל את הבית שלכם.


לא מצליחים להבין איך מזיזים את הרהיטים מהפאנל?

יש לגרור את הרהיט דרך התמונה שלו ולהניח היכן שתרצו. אם הפריט הופך לשקוף הכוונה היא שהפריט נמצא במקום שהוא לא יכול לעמוד עליו. אם תנסו לשמור כך את הבית הפריט לא יופיע בבית ויחזור לסל הריהוט שלכם.


שבת שלום ושבוע נפלא לכולם,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק