טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
הכירו את סבא גרי!
הכירו את גרגורי, אחד משחקני הכדורסל הטובים בטרופי
פורסם בתאריך 24/03/2019 על ידי

היי חברים!


חג הפורים הסתיים, כולנו אכלנו המון ממתקים וחילקנו אחד לשני משלוחי מנות עם אוזני המן טעימים מאוד, ובדיוק כשהחג מסתיים ההפתעות בטרופי ממשיכות להגיע. איך עבר עליכם החג? נשמח לשמוע מכם בתגובות.

ועכשיו, הכירו את גרגורי ארנולד, הידוע יותר בשמו סבא גרי, הוא תושב הקבע של השכונה שלנו.

בילדותו, גרי יכל ללכת על הרגליים. הוא היה מטובי הכדורסל בטרופי. גרי שיחק במשך ימים שלמים, התאמן כל יום כדי להפוך לשחקן הטוב ביותר. גרי נפצע לאחר שנפל מחומה גבוה כאשר טיפס על מנת להרשים את חבריו. מאז הוא הבין שזו הייתה טעות איומה, אך הוא גדל ולמד מהטעות הזו. הוא למד שצריכים לקבל כל אחד ואחד באהבה, ושצריכים להזהר כי החיים שלנו חשובים יותר מכל!

גרי היום הוא המאמן מספר אחת בארץ. כל שחקן ושחקנית כדורסל יודעים שאם הם רוצים להתאמן, זה יהיה רק אצל טובי הכדורסל, סבא גרי.


גרי שלנו מחכה לכם כבר עכשיו בשכונה עם משחק כדורסל חדש ומגניב! קלעו לסל כדורים לפי המשימות וזכו בפרסים מגניבים.

וזה עוד לא הכל, אנחנו מכריזים כעת על תחרות!

והפעם, עליכם להגיע ל-9 המקומות הראשונים בטבלת המובילים שלנו.

המשתמשים שיגיעו עד היום הראשון של פסח לאחד מהמקומות הללו יזכו בפרסים מפנקים...


אז למה אתם מחכים? רוצו להיות אלופי הכדורסל של טרופי!


בהצלחה,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק