טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
פסח מגיע לטרופי
הפתעות רבות מחכות לכם!
פורסם בתאריך 19/04/2019 על ידי

היי חברים!


חג הפסח הגיע אלינו עם המון הפתעות.
שמחנו לראות שעברנו יחד את המטרה שלנו, הצלחנו לאסוף מעלה מ-30 אלף יחידות חמץ ברחבי טרופי והצלחנו לנקות את טרופי בהצלחה! כולנו נקבל במשך החג מתנה מיוחדת על ניקיון מוצלח.


ועכשיו... לחגיגה האמיתית.
כל האיזורים שלנו חזרו לתקופת מצריים העתיקה ואתם נהנים מפעילויות מטורפות!!!
פרמידת המבוך משנה שעברה חוזרת אלינו! הפעם הפרמידה מחכה לכם בחוף.
במבוך זה עליכם לשבור את הדלתות ולהגיע לסיומו. תוכלו לשבור את כל הדלתות ורק לאחר מכן לעבור לחדר הבא, או לשבור דלת אחת ולעבור חדר. כאשר תנסו לשבור לגמרי דלת של מתנה או אנרגיה, תפתח בפניכם חידה. במידה ותענו נכונה תזכו במתנה או באנרגיה! שימו לב שבכל ניסיון שבירת דלת במבוך ירד לכם אנרגיה, לכן נצלו את הזמן נכון והפיקו את המיטב. אנרגיה מתחדשת אחת לשעה!


הפתעה נוספת! ביום ראשון יצטרף משחק חדש בו תצטרכו להשיג כמה שיותר מטבעות פרעונים. בעזרת מטבעות הפרעונים תוכלו לרכוש פריטי פסח בחנות מיוחדת, אז כדאי לכם להשקיע ולהרוויח מתנות!


וכמובן שלא שכחנו את תחרות הכדורסל של גרי. כל הכבוד ל-9 המקומות הראשונים במשחק הכדורסל! אתם מקבלים הפתעה מיוחדת ביום ראשון.


מאחלים לכם חג פסח כשר ושמח,
צוות טרופי ❤️

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק