טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
משחק אחד על אחד חדש!!
ומי הזוכים בתחרות התגובות בבלוג?
פורסם בתאריך 14/07/2019 על ידי

היי חברים!


בטרופי אנחנו לא מפסיקים להפתיע אתכם עם המון פעילויות חדשות לחופש הגדול.

כמעט שבועיים עברו מאז הבלוג הקודם, והספקנו לקבל כל כך הרבה דברים חדשים!

משימה חדשה לכבוד החופש כבר מחכה לכולם אצל סנדרה בפארק, המגלשה מהחופש הגדול בשנה שעברה חזרה אלינו עם התגלשות אוטומטית (וגם קצת דברים מגניבים נוספים שמצאתם בעת הגלישה) ואנחנו לא מפסיקים להפתיע.

ומה הפעם? משחק אחד על אחד חדש!

כן כן, שמעתם נכון! כבר הרבה מאוד זמן שאתם מבקשים מאיתנו להעלות משחקים נוספים של אחד נגד השני, אז קבלו משחק מאתגר יותר מהמשחק הקודם.

המשחק החדש "אמת או שקר" הוא משחק קלפים מיוחד במינו. המטרה שלכם היא להשאר ללא קלפים בכלל, אך החוקים כאן מאוד מיוחדים.

כל משתתף מקבל 10 קלפים. תוכלו לשים קלף אחד עם מספר גבוה מהקלף הראשון בערימה או קלף עם מספר נמוך ממנו. לדוגמה: הקלף הראשון בערימה הוא 5. תוכלו לשים את הקלף 6 או את הקלף 4. במידה ואין לכם אף אחד מהקלפים תוכלו להסתכן ולבחור בכל קלף אחר שיחשב בתור קלף "שקר". שימו לב שכאשר אתם שמים קלף "שקר", אתם מתבקשים לבחור איזה מספר קלף יוצג למתחרה. 

במידה והמתחרה יערער על הקלף שלכם בזמן שהוא קלף "שקר", אתם תקבלו את כל הערימה אליכם. במידה והוא טועה, הערימה עוברת אליו. הראשון שנשאר ללא קלפים מנצח!


מבטיחים לכם שהמשחק רק נשמע מסובך, אך הוא מאוד כיף ומאתגר!

חשוב להזכיר שהמשחק פתוח מדרגה 3. כלומר, עליכם להיות בדרגה 3 כדי להזמין חברים לשחק איתכם בו. לכן כדאי וחשוב להשלים משימות!! במידה ולא הצלחתם להבין את המשימה, או שאתם מתקשים, תמיד תוכלו לבקש עזרה ממלאך או אפילו מאיתנו בעמוד צור קשר. אנחנו כולנו כאן כדי לעזור לכם!


ועכשיו, לחלק האחרון של הבלוג להיום, קבלו את 6 הזוכים בתחרות הבלוג!

לא יכלנו לבחור 5 זוכים, אתם הרשמתם אותנו עם כל התוכניות שלכם לחופש הגדול שפשוט רצינו לבחור את כולם.

אז בלי הרבה דיבורים, בואו נקבל את 6 התשובות הנבחרות.


רום90 כתב: "בחופש הגדול אני מתכנן ללמוד קשה למבחן קיץ שלי במתמטיקה באוגוסט שיקבע איזה הקבצה אהיה שנה הבאה. בשאר הזמן אני מתכנן לשחק בטרופי ובעיקר להשלים את המשימות של תושבי הקבע שלא הספקתי עדיין, לשחק במשחקים ולבצע החלפות. ובמעט הזמן שנשאר אני אשלים תוכניות בטלווזיה ביחד עם משפחתי."


מתוקי7964 כתבה: "אני הולכת להתנדב במועדון לקשישים, וגם הולכת להתנדב בכבאות כל החופש ואולי גם במד"א או אולי להתנדב במשטרה. כמובן שאני גם הולכת לבית מלון באילת, לים ולשחק בטרופי כמובן. לא לשכוח שצריך קודם לתת ואז מקבלים בחזרה. מאחלת לכולם חופשה נעימה!"


שנאלי כתבה: "בחופש הדברים שאני אעשה הם: 1.אבקר את הדודים שלי.

2.אלך לפארקי מים ובריכות.
3.אהיה בטרופי.
4.לאכול גלידות.
5.להתכונן לבית הספר.
6.אבקר בבית של סבתא שלי.
7.אשאר עירה ואראה את התוכניות האהובות עליי.
8.אפגש עם חברים מהכיתה.
8.אנצל את הזמן הכיף של החופש.
9.אעשה שיעורים לחופש.
10.אעשה כיף חיים!
11.אראה סרטים.
12.וכמובן,להיות בבית במחשב,או סתם להיות בשיעמום.
חופש מהנה לכולםםםםם!!!!!!!"


טרופ17 כתבה: "טוב בקיץ יש לי שתי קיטנות, קיטנת יצירה וקיטנה במרכז חוגים שלנו, אני הולכת לישון אצל חברות ושהן יבואו לישון אצלי, אני הולכת להיות בשלושה מופעי ריקוד וגם לעזור לגיל 3-4 עם הריקוד שלהם. אני הולכת לטוס עוד פעם לאוסטריה כי שנה שעברה לא הספקנו לעשות את כל הדברים שרצינו לעשות שם אז אנחנו טסים גם השנה!!!! הולך להיות כייף!!!!!"


DEATH כתב: "בחופש הגדול הקרב אני מתכנן להנות בים, לטייל בעולם ובעיקר כל פעם להפתח לדברים חדשים ונפלאים אשר לא היה ביכולתי אפשרות לעשות כאשר למדתי.  אהנה עם חבריי בים ובבריכה, שמח אני שהחופש כבר בא. מאחל לכולם חופש נעים ושמחה."


תכלתSהמלכה כתבה: "וואוו! אני חושבת שאלך לאילת, אשחק עם הכלב שלי, וגם דודה שלי מביאה את הכלבה שלה לבית שלנו כדי שנשמור עליה במשך כל יולי, ואני קצת מפחדת ממנה אז יהיה לי חודש לנסות פחות לפחד ממנה, וגם אלך לבריכה או אם אמא שלי תרשה לי, אקנה בריכה ואזמין את החברות שלי למסיבת בריכהה"


בהמשך החופש יחכו לכם עוד הפתעות! משחק חדש למנויים, פריטים חדשים ועוד ים של כיף...

אז למה אתם מחכים? עם כל כך הרבה הפתעות ומשחקים איך אפשר שלא להתחיל בהרפתקה.


מאחלים לכם המשך חופשה מהנה,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק