טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
פורסם לפני 5 שנים על ידי Zeus
משימות חדשות והפתעות נוספות

היי חברים!


החופש הגדול ממשיך בכל הכוח, אך קודם כל רצינו לומר להגיד לכל החדשים ברוכים הבאים!

הרבה משתמשים חדשים הצטרפו אלינו במהלך החופש הגדול ואנחנו רוצים להזכיר שצוות המלאכים זמין כאן בטרופי והוא כאן אך ורק בכדי לעזור לכם. אם יש לכם שאלות אל תהססו לפנות אליהם או אלינו בעמוד צור קשר. אנחנו תמיד כאן כדי לעזור. זה תקף לגבי כולם! גם לגבי משתמשים חדשים וגם לגבי וותיקים. אל תהססו לבקש עזרה (:


חשוב לנו להזכיר לכם שיום ההולדת של טרופי מתקרב, כולנו נחגוג לטרופי יום הולדת ענקי עם בלונים ועוגה, ואיך לא? עם המון פריטי יום הולדת חדשים. אך יש עוד זמן. ובינתיים, בואו נזכר בכל מה שהלך בטרופי השבוע.

משימות חדשות נוספו! 5 משימות חדשות עכשיו מחכות לכם בטרופי. מתוכן 3 משימות בסגנון חידון, ו-2 משימות מסוג תוכן חדש שעוד לא היו בטרופי.

משימה ראשונה - מחכה לכם אצל סנדרה בפארק, חידון בנושא החופש הגדול.

משימה שנייה - מחכה לכם אצל רונגו בנמל, חידון בנושא הים.

משימה שלישית - מחכה לכם אצל גרי בשכונה, חידון בנושא ההיסטוריה של העיתונות.

משימה רביעית - מחכה לכם אצל זארה בקניון, משימת שופינג שמעולם לא חוויתם!

משימה חמישית - מחכה לכם אצל קורה בבית העץ שביער, משימת הפעלת שיקויים!


בחלק מן המשימות ניתן לזכות בפריטים מגניבים ושווים, אז כדאי מאוד להתחיל ולנסות להשלים את המשימות האלו!

וגם, בואו לא נשכח את המתנה היומית שקיבלנו. כולנו קיבלנו מצוף סופגניה עם קרם וניל, מתוק וטעים, כמעט ואפשר להתבלבל ולתת בה ביס! לא כדאי לנסות (:


בשבוע הבא תחכה לנו קולקציית פריטי חופש גדול חדשה, עוד לא הצעתם לנו רעיונות לפריטים? חברים יקרים זה הזמן שלכם!!! המון הצעות שלכם כבר התקבלו בברכה ובהחלט יככבו בקולקציית החופש הגדול.

נו באמת, חשבתם שזה הסוף? בשבוע הבא יחכה למנויים שמבינכם משחק חדש ומגניב בשם "מזנקים במגדלים", משחק מאוד כיפי ומאתגר. כמובן שמשימות חדשות יתלוו למשחק, לכן שווה מאוד מאוד להיות מעודכנים גם בשבוע הבא.

וגם... ספיישל פיראטים חוזרררררר!!! אררגגג...

ממש בשבוע הבא תיבות המסתורין ישובו להתפזר בטרופי עם פריטים נדירים חדשים, כל אחד ואחת מכם יוכלו לזכות בפריטים נדירים אם יש לכם קצת מזל. פרטים נוספים בבלוג ביום ראשון.


נו, אז למה אתם מחכים?

ההרפתקה הגדולה של הקיץ מתחילה!


על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק