טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
ספיישל פיראטים חוזר
הסבר מפורט על הספיישל
פורסם בתאריך 22/07/2019 על ידי

אהוי!!


ספיישל הפיראטים חוזר אלינו בענק! תיבות המסתורין כבר עכשיו מתחילות להתפזר ברחבי טרופי. קיבלנו מכם הרבה מאוד שאלות על התיבות אז אנחנו כאן כדי לתת הסבר מלא ומפורט.

תיבות המסתורין מתפזרות בטרופי פעם בשעה באופן אקראי ולא בשעה מסויימת. כלומר, לצורך הדוגמה, התיבות יכולות להופיע ב9:21 ואז לאחר מכן ב10:48 וכן הלאה.

בכל שעה מתפזרות 10 תיבות. גם אם לא תהיו בשרת זאוס, במידה ותהיו פעילים התיבות גם יגיעו אליכם, אז לא לדאוג אם לא הצלחתם להכנס לשרת זאוס כשהוא מלא (:

התיבה יכולה להעניק לכם שיקוי פיראטים מגניב או פריט פיראטי. אתם לא יכולים לבחור מה תקבלו, זה תלוי במזל שלכם.


מקווים שהסברנו את נושא התיבות כמו שצריך, ומזכירים לכולכם שבמשך הספיישל יחולקו מנויים ליום ולשבוע! כדאי מאוד להכנס ולהיות פעילים כי מספר המנויים שיחולקו מוגבל.

אל תשכחו שפעם בכמה ימים תחכה מתנה יומית פיראטית ומגניבה, אז לא כדאי לפספס את זה!


וכמיטב המוסרת, גם בספיישל הזה אנחנו רוצים לשמוע מכם.

רוצים לקבל פריט נדיר של התיבות מבלי להתאמץ ולחפש? כתבו לנו בתגובות מה הייתם עושים אם אתם הייתם פיראטים, ואולי תזכו באחד מפריטי התיבות!

5 התשובות שהכי נאהב יקבלו פריט מהתיבות במתנה מאיתנו. אז למה אתם מחכים? רוצו לכתוב לנו מה הייתם עושים!


יארררררר כמה הפתעות...

המשך ספיישל פיראטים מהנה לכולם!

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק