טרופי עולם וירטואלי לילדים ונוער מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת במשחק מלא בהפתעות, משימות, חברים, תחרויות, משחקים, פריטים, תנועות ועוד ים של כיף! התחל לשחק בטרופי עולם וירטואלי כבר עכשיו! תוכלו להסתובב בפארק מלא משתמשים, או לבקר חברים חדשים בבתים. תוכלו לטייל עם החיה שלכם ולהשוויץ בה מול כולם. תוכלו לשוחח עם משתמשים, להחליף איתם פריטים ולשחק איתם בים של משחקים. טרופי - ההרפתקה הגדולה מתחילה!
ספיישל אהבה בטרופי
בואו נפזר אהבה
פורסם בתאריך 16/08/2019 על ידי

היי חברים!


איזה כיף לראות את כולם בטרופי משתמשים באימוג'י האהבה החדש ואוספים מתנות אהבה מדליקות! 

ט"ו באב הוא תאריך עברי שבו נחגג ברחבי מדינת ישראל יום האהבה. זהו תאריך יחודי לנו, שלא כמו ולנטיין דיי (יום האהבה הבינלאומי) שנחגג ברחבי העולם.

כדי להראות לכם כמה אנחנו אוהבים אתכם הוספנו לכם את אימוג'י הלב עם החץ לתקופה הזו וגם שרשרת משימות חדשה שמתחילה אצל טום פיזה (במסעדת טרופיפוד שבעיר).

מי שישלים את המשימות ויאסוף מספיק בונבונירות לב יוכל לזכות בשיקויי אהבה מיוחדים!


בפורום שלנו כל אחד חילק פרח (ולפעמים גם שניים או שלושה) למשתמשים כדי להראות אהבה וחיבה ואפילו הערכה.

אל תשכחו שכפתור הכוכב, או בשמו המקורי "כוכב החברות" הוא גם כלי להראות אהבה למשתמשים והוא נמצא אצלכם תמיד! כך שכל הזמן תוכלו לשמח משתמשים, בין אם חדשים או ותיקים, בין אם הם חברים שלכם או לא, לפעמים כיף לגלות שמישהו נתן לכם כוכב ולראות שהוא חשב עליכם היום ורצה לתת דווקא לכם את הכוכב היומי שלו (:


ממש אבל ממש בקרוב יום ההולדת של טרופי יתחיל והצוות שלנו עובד סביב השעון כדי לגרום ליום הולדת שנתיים של טרופי להיות מסיבה גדולה ונדירה!


תראו לנו קצת אהבה בבלוג הזה, לחצו על כפתור האהבה שמופיע בחלק העליון של הבלוג ובואו נראה כמה אהבתם את ספיישל האהבה :)


אוהבים אתכם המון המון,

צוות טרופי.

על מנת להכניס תגובה יש להתחבר

עולם וירטואליטרופיטרופי התחילו לשחק